Sonia: nu är allt faktiskt över...

Halloj!

I torsdags skrev vi den sista tentan. Kan vara en av de svåraste jag skrivit genom tiderna och jag är faktiskt inte helt säker på om jag ens blir godkänd på den kursen, känns ju lagom bra va? Haha

Men det skulle ju självklart firas ändå!
Drar hem och sover ett tag sen besöker Lola mig och vi börjar att dricka. Efter ett tag kmmer även en segis Sima och vi börjar att dricka tillsammans alla tre. Lyssnade och sjöng Westlife till SIma. Hon blev lagom glad.

Vi drog till vårt älsklingsställe på torsdagar; Kings pub i La Condeza. Där blev det mojito efter mojito (nöjd över att jag lyckades finta bort alla öl) och lyssna på hög klassig musik. Mina öron dog. Jag har allt filmat!
Vid tre var det (självklart) dags för en eftare. Och den var väl också rolig haha
Vid sju fick jag äntligen sova i min säng, bara det att jag väcks en timma senare. SOver om.
Lollo väcker mig vid..ja, vad kan klockan ha varit? Vi drog till skolan i alla fall och fixa våra papper. Sen drog jag och SIma för att äta tacos, drog hem till henne och bara hängde här.
Sprang hem på kvällen för att byta om och försöka övertala Victor och Neish och hela deras gäng som satt på vårt tak och föra att INTE följa med dem utan att jag redan lovat Hanna.

Sagt och gjort, vi åker in till Polanco till en resturang som kan ha varit en av de finaste jag sett (alltså, en tråkig sådan) för att hänga lite med Hannas killkompisar. Sen drog vi till klubben som vi var på i förra veckan. Kuligt!

Kom hem till ett hus och område utan någon ström. OCh en efterfest på det. NEJ TACK. Jag låste in mig i mitt rum och soooooooov. Klockan tio står victor och neish vid min dörr och bankar som idioter.

- Dude, breakfast!
- I dont want any. Go away
- Shabom! Its out last breakfast together! COME ON!
Inget svar.
Bank bank. mummel mummel. De försöker låsa upp..

- FUCK YOU AND GO TO HELL IM NOT EATING WITH YOU!

Då fatta dem. Haha
Jag sov till klockan fem trots en åska som fick hela marken att gå sönder i hundra bitar typ.
Jag TVINGA mig själv upp ur sängen. Promenerar till mega och handlar på mig hundra kilo mat och har suttit här hos sima enda sen dess.

Ingen ström så vi satt mest och åt och prata och deppa ihop. Bara några dagar kvar....
Vid elva är jag trött (alltså sex timmar efter att ha gått upp) och vill sova. Men hon kan inte så hon ger oss tabletter för hennes hals som har en bieffekt att man blir trött.
Jag däckar på sekunden. 10 minuter senare HOPPAR hon upp från sänger och skriker och applåderar, elen var tillbak. Jag grät av skräck.

Vi satt upp i två-tre timmar till innan vi däcka. Gick upp vid halv ett och deppa lite till. Åt frukost. Å nu sover hon igen..jag är lagom uttråkad :-(

Imorgon drar vi i alla fall till Oaxaca och Puerto Escondido. SKa bli skönt att få ligga på en strand i två tre dagar. Men jag (vi) kommer att deppa som sätan. Jag vet att så fort vi varit ute å festat kommer jag Sima och hanna sitta där på en trottar och gråta. Hahahaha :'(

Oh well.
Hej då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0