Sonia: playback

Eftersom jag inte berättat något om vad som hände under springbreak i cancun/playa del carmen så kan jag nu berätta om en rolig grej som hände på hotellet, medans jag väntar på Lollo.
Jag och Sima har hittat ett sjuuukt fint hotell som vi tar in på i tre nätter, vi ringer Lollo och Jocke som kommer till oss för att dricka lite med oss. Jocke och Lollo hade under dagen varit i Tulum med någon guide, gått runt i skog och besökt maya folk osv osv
När de kommer in i rummet ser man att de varit i solen hela dagen, de har fått färg. Efter ett tag säger Lollo:
- Asså! KOLLA hur rööd jag har blivit!!
Hon tar då ner ärmen på tröjan tillräckligt för att vi ska se hennes axel som är SÅ VIT att man tror att det är ett linne hon har på sig, och då är bröstkorgen och armen R Ö D A
- Är du heeeelt galen?! Har du inte haft solskyddskräm på dig?
- Nej...
- Vadårå?!
- Men vi skulle ju inte till stranden....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!
De skulle inte till stranden! Hahahahaha
fyfaaaan...

Kommentarer
Postat av: Francesca

hahaha Lollo du e bäst!

2010-05-11 @ 20:30:25
Postat av: Anonym

Du är dum Sonia...

2010-05-14 @ 02:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0