Sonia: return time

God morgon!

Jag sitter och äter frukost på min säng. Nutella på vitt bröd, självklart med nutella än bröd. Och svart kaffe. Och en vattenflaska - jag kokar.
Jag vet inte riktigt vad klockan är om jag ska vara helt ärlig. Jag har precis ändrat klockan på datorn till mexikansk tid, men är hon verkligen 12?
Aja, lär väl märka det om en timma i så fall. Jag ska möta Sima och Olive för att dra till Coyacan (som alltid på söndagar) och äta på....nu har jag glömt det spanska namnet, så klart. Brasilianskt ställe där det är buffé med plockmat och det kommer in en servitör med 15 olika köttbitar och serverar. Vi hittade ett sånt ställe i Cancun och åkte dit en kväll, bara det att vi kom en halv timma innan stängning. Det vill säga; halv tolv på kvällen. SÅ MYCKET MAT! Och inte särskillt klokt med tanke på att vi drog vidare för att festa (så klart). Vi tog en del dumma beslut de två veckorna alltså hahaha
Igår drog jag och Sima till Kings pub. I tre veckor har vi försökt komma dit tidigt så att man kan hänga lite med våra nyfunna kompisar, men varje gång slutar det med samma sak.
Igår var vi hos Sima och drack vin och börja prata om djupa och mindre djupa grejer. Det vanliga om varför vissa beter sig som de gör, våra familjer (mest) våra vänner, framtidsdrömmar bla bla bla
Gårkvällen var väääl...intressan?
Två riktigt roliga grejer. Jag går för att beställa våra tredje mojito medans bandet spelar bara det att bartendern inte får servera efter 2. Chefen står brevid och jag var tvungen att slå på charmen. Två minuter senare fick jag mina drinkar och sprang iväg med dem till Simis. Vänder mig om för att gå tillbaks till bartendern för att hämta kortet då sångaren skriker: ZALGA!ZALGA!ZALGA!
Hahahahahahaha alltså bara han kan göra sånt! Som när han sa till stackars Sima som skulle på toa en gång: And where do you think youre going? Framför alla, mitt i låten!
Haha det var bara att vända sig tillbaks och sätta sig snällt. Det var ju ändå The killers.
Roligt var det också när vi åkte hem och jag fick sjunga högt och fult till Kings of leon. Men annars så var kvälleeen, som sagt, intressan på ett mindre kuligt sätt.
Ikväll blir det att plugga, ganska så mycket. Ska bli skönt att få den här veckan överstökad. Veckan efter är det bara en tenta kvar och sen åker vi iväg i två veckor, ska bli rktigt skönt men riktigt konstigt att lämna allt också.
Haha nu hör jag att jocke och lollo är utanför mitt fönster, här nere
"Fitta vad varmt..."
Jag ska dit och störa dem lite. Tja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha Lolloo Ere 37grader eller?? ;)

2010-05-05 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0