Sonia: söndag är söndag.

Hej å hå!

Idag är en jobbig dag fan, mår illa som in i helvete och har två analyser att skriva trots det.
Just nu sitter jag, lollo och sima i mitt rum och skriver. Eller Lollo skriver, jag och sima pratar om igår och gör dessa onödiga tester på facebook om när vi ska gifta oss, få pojkvänner och hur vi kommer att dö. Jag kommer att bli skjuten en dag när jag står framför mitt hus efter jobbet. Tur att jag inte vill bo i hus då!
Gårdagen var skojig trots att jag hanna och sima inte kom till festen förrns halv två. Vi hängde mest på taket och prata med massa folk, jag prata med massa främlingar som var skitroliga haha
Vi kom hem och mötte Victor, Naish och deras kompis från Monterrey vid dörren. Plötsligt så försvinner de in i sovrummet och ska lägga sig. Hahahaha tror ni jag lät dem? Jag kolla på dem som tre frågetecken och locka ner de till vardagsrummet med öl. Men efter en timma tröttna vi.
Fick i alla fall sova mer än 3 timmar inatt, det var gött. Synd bara att jag somna på en penna, det gjorde lagom ont i morse.
Det riktigt Å S K A R just nu! Ganska mysigt. Nu ska vi beställa massa pizza till vårt pluggande att enbart äta Oreos cockies kanske inte är så bra?

Haj haj
MARKEN EXPLODERAAAAAAAAARRRRRRRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0