bilder från födelsedagskalaset

först tacos på tacoståndet nummer tre!

jocke och lollo!

sen gick tjejerna iväg på äventyr och jag och jocke till mega för att handla:


före

naish, yo y jolanda


Sonia y Lola

Men det här är visar väl...sanningen lite mer?

vi rymde ifrån folket på baksidan och gick ut på framsidan för att cepa oss lite, stackars grannar....


med världens finaste flicka


lek med ballongerna


skåne-ligan + fabbe


jag ser rumänien, colombia, australien och mexiko i den här bilden!


förstöraren vladd!


neish & jolanda


paul, paulina och ramon!




neish och victor med en tjej som jag tyvärr inte minns namnet på


gäster


Mimisfimis gör det hon är bäst på! Ja, förutom att beskylla mig för alla hennes fel och att sno saker och ting hehe


haha! exakt samma!!


wiiiee






med nikola och gustav


hands up för neish och thang!!


titta vad fina de är!


dags för tårtan (som iofs är ett kapitel för sig...)


kolla hur Sima smygäter av min tårta! Säger ju att hon är tjuv...


Kolla hur hon fortfarande håller blicken kvar på tårtan...


alla skulle hjälpa mig med tårtan. varför skulle jag behöva hjälp liksom?


jakob och guffe får prata lite svenska


tårtkrig


gustav med den skyldige


och häär är väl den exakta anledningen till att alla ville hjälpa till, jag har blivit världens klumpigaste tjej sen jag kom hit. det var en av de två nya upptäckterna om mig själv som jag skulle berätta om. mer bevis kommer i annat inlägg.


dansish


smygfota mig inte när jag blandar drinkar


de här tre flickorna gjorde min dag!
Här kidnappa mig dem in till Victors rum för presentöppning och utan att jag visste det så fixa Micke och Thang min piñata på undervåningen.
Jag och Sima var under en väldigt lång tid besatta av ett Youtube klipp där en snubbe bland annat sjunger: guns dont kill people ah-ah I kill people *tjuck tjuck*(laddar pistolen) PAAAOOOWW, with guns!!
Och på mitt födelsedagskort skrev dem det fast bytte ut people till piñata. Jag sjöng en gång. Fatta inte. De börjar filma och ber mig att sjunga igen. Fattar inget. Till slut kommer Fabbe fram till mig och Lollo skriker: MEN FATTAR DU INTE?! DU HAR FÅTT EN PINATA!!!! - Vaaa? En pinata? -JAAA!! - HAR JAG FÅTT EN PINATA?! - JAAAAAAA
Skriiik. Vi går ut och jag vänder mig tydligen om till Lollo och säger: är det sant att jag fått en pinata? - Nej Zalga....


i vårt rätta esse...


plesenteeer

Nehe. Nu kunde jag inte ladda upp fler bilder. Men den klara av ett par stycken i alla fall! Kanske lika gott, med tanke på att det bara gick neråt efter det här haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0