Utkast: Maj 1, 2010

Hello!

Idag, eller just nu skulle jag egentligen varit på min gudmors dotters bröllop och stå där med en fin klänning som brudtärna. Varför ska alla gifta sig just nu, när jag är borta liksom? Ett annat stort bröllop snart!

Jag har slösurfat i två timmar nu. Vaknade upp strax efter elva och åt min hamburgare som vi köpte imorse men som jag inte orkade med. Det var gott. Och lite nutella på vittbröd-mackor också. Det var också gott.
Igår var vi alltså ute och "klubbade". Vi drog till det stället som vi var på förra veckan men drog lika fort. Gick vidare till ett sånt "överfint" ställe där folk trodde att de var snorrika och bättre än alla andra. Eller så var dem det också, men jag och lollo satt mest och skratta. 90talet ringde och ville ha tillbaks sin fashion! Hahahahahaha
Fyfan, Lollo har äntligen börjat friskna till (dock inte i huvudet) så hon har hängt på våra galenheter på kvällarna. Och om vi har skrattat? Discoface rules. Hennes "hej-jag-är-hög-och-dansar"dans är också kul. Men när vi mobbar Sima är det ändå roligast! Haha
Hoppas på en utgång ikväll också!
Jag kan fortsätta med bilderna som jag skulle laddat upp för en vecka sen. Fabbes veckor här. (Allt för att jag inte ska plugga)
kings pub. min födelsedag hade börjat i Sverige, självklart skulle det firas! Musiken i öronen var bland det bästa också, live!


i väntan på godiset.


Mimisfimiis!


Vi fick Micke att testa tequilan men han fick oss att ta en jäger till istället för två tequila. Idsalas reaktion över Skype när hon såg shottglasen var ändå bäst! Haha




Salud!

Gooott.

Äh, det får räcka. Jag ska nog plugga lite...eller hitta några "intressanta" bloggar att läsa innan jag blir hungrig och måste ta matpause och innan det blir dags att byta om till party. Vips så hann man inte plugga.
Känner jag mig själv rätt så kommer jag snart in igen för att visa bilder från mitt kalas!

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0