Sonia: and its coming closer

Jag igen. Jag vet; nitlott.
Sitter inne på mitt rum och dör av värmen, mest pga att datorn är varm och ligger på mina ben, men ändå.
Har varit i Coyacan med Sima och Hanna och käkat KÖÖTTT och gått runt och haft det mysigt. Egentligen borde jag kolla igenom spanska boken för att se vad jag har för frågor eftersom det är sista lektionen imorgon. Kommer att sakna det på något sätt, man lär sig liksom...men alldeles för tidigt på morgon och alldeles för långa pass. 3 timmar två dagar i veckan.
Organisational communication är också klar imorgon, vi har bara en stor presentation med vår kommunikationsplan som vi har skrivit.
Sen ska vi spela in en dokumentär, jag sima och lollo. Synd bara att tiden är så knapp för den hade riktigt bra potential. Jag och Lollo stog och prata om den lite kort igår och vi fick hundra nya idéer hela tiden. Hoppas att det blir lika bra sen då bara. Men onsdag ska den presenteras och det blir sista lektionen den med.
Sista consumer imorgon men tenta och presentation väntar.
Allt börjar närma sig slutet nu alltså och jag trodde att jag skulle må jääättedåligt, men jag har hemlängtan nu. Längtar till att få sova i min säng, i mitt rum. Vakna upp till ett frääscht kylskåp fylld med mat. Få mat. Rena kläder. Men det bästa är ändå att ha familjen, släkten och alla vänner så nära. Bara ta upp telefonen och kolla vem som ställer upp på att hänga med mig hehe
Jag är töörstig men har ingen vattenflaska :-( Saknar att dricka ur kranen också.
Sen tror jag också att bara för att jag inte riktigt vet om jag ska tillbaks eller inte så gör ju mitt avsked lite lättare. Jag får ta uti med det här. Det lär inte bli lättare hemma där det redan finns folk som är väldigt emot att jag ska stanna. Men jag är inte riktigt redo för att jobba på heltid ännu - har resten av mitt liv på mig för det liksom.
Nej, men egentligen ville jag bara säga god natt. Kan lägga upp lite foton så att det inte blir alltför tråkigt. Jag vet att jag uppsatsar varje gång jag ska blogga! Och jag ska föreställa en klar kommunikatör, pff.
Nej förresten, pallar inte. Perdon! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0